Over mezelf

profielfotoIk ben Marleen, getrouwd en mama van twee volwassen zonen.
Ik werk voltijds als onderwijzeres in een lagere school.
In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met koken, onze moestuin en allerlei handwerk.
Daarbuiten ben ik beleidsvrijwilliger bij Femma. Ik maakte gedurende een achttal jaren deel uit van de Raad van Bestuur van Femma. Langs die weg leerde ik heel wat vrouwen kennen.
Geen moment de tijd om me te vervelen dus!

Wil je me contacteren? Dat kan!

homestoriesbymarleen@outlook.be of volg via Facebook op homestoriesbymarleen

13 comments

Geef een reactie

